Het Marketingfacts Jaarboek 2017-2018 is uit!

Al 12 jaar verschijnt elk jaar het Marketingfacts Jaarboek met daarin de stand van zaken op het gebied van digital marketing anno nu. Na er zelf twee keer als hoofdredacteur aan mee te hebben gewerkt, heb ik vorig jaar de hoofdstukken Customer Journey en Analytics (samen met Ton Wesseling) voor mijn rekening genomen. Net als vorige jaren wordt het boek geschreven door een grote groep mensen die allen expert zijn in hun discipline. Dit jaar heb ik, met input van Ton, het hoofdstuk Analytics & Optimalisatie geschreven.  

Hét naslagwerk in online marketing
Wat begon als een handig gidsje dat de lezer wegwijs maakte in het veranderende medialandschap, is in 12 jaar tijd uitgegroeid tot een ruim 400 pagina’s tellend boek waarin alle facetten van (online) marketing aan de orde komen. Het Jaarboek is een niet te missen lees- en naslagwerk voor marketingprofessionals én -studenten met statistieken, cijfers, voorbeelden en best practices die door 30 experts met ervaring in uiteenlopende online disciplines zijn uitgewerkt.

Over de inhoud van het jaarboek
In 11 hoofdstukken en 5 hot topics verkennen we alle voor jou actuele onderwerpen van online marketing anno 2017. Dit jaar besteden we extra aandacht aan de moderne marketingorganisatie en de inzet van analytics. Natuurlijk behandelen we ook alle relevante kanalen en trends. Lees hier meer over de inhoud van het nieuwe Jaarboek.

Het Marketingfacts Jaarboek 2017-2018 kost € 29,95 en is verkrijgbaar via marketingfactsjaarboek.nl, bol.com, Managementboek en de boekhandel. Het is bovendien te lezen als e-book in de Google Play Store en de iBooks Store van Apple.