Gisteravond zijn Marketingfacts bloggers Robert van Meer en Tim Meuleman in de prijzen gevallen met hun boek De C2B Revolutie! Uit 39 boeken werd uiteindelijk de C2B Revolutie beloond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2011. “Een boek dat niet alleen aangeeft dat de consument is veranderd maar ook heel concreet en praktisch aangeeft hoe we hier als marketeers mee om dienen te gaan.”, aldus juryvoorzitter Hans Molenaar. “Samenwerken met klanten hen betrekken in het marketing en productontwikkelingsproces zijn volgens Van Meer en Meuleman de manier om succesvol te zijn. ” Co-auteur Tim Meuleman laat weten blij te zijn dat het onderwerp wordt gewaardeerd: “We zijn vooral erg blij met de aandacht voor dit onderwerp. We hopen dat dit er aan bijdraagt dat crowdsourcing en co-creatie hoger op de agenda bij de grote bedrijven komt te staan.” Lees meer over: C2B Revolutie wint PIM Marketing Literatuurprijs 2011.
C2B Revolutie wint PIM Marketing Literatuurprijs 2011
C