SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeer

S

SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeerSearchmarketing heeft een belangrijke plek in de marketingmix, zegt 71 procent van de marketeers. Dit vertaalt zich in het budget voor searchmarketing, dat bij opdrachtgevers gemiddeld 26 procent van het digitaal marketingbudget is. Dit zijn enkele resultaten uit de ‘DM Barometer: Search marketing’, een initiatief van DDMA, NIMA, Online Marketing Group en Tijdschrift voor Marketing.  Lees meer over: SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeer.

SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeer

S

SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeerSearchmarketing heeft een belangrijke plek in de marketingmix, zegt 71 procent van de marketeers. Dit vertaalt zich in het budget voor searchmarketing, dat bij opdrachtgevers gemiddeld 26 procent van het digitaal marketingbudget is. Dit zijn enkele resultaten uit de ‘DM Barometer: Search marketing’, een initiatief van DDMA, NIMA, Online Marketing Group en Tijdschrift voor Marketing.  Lees meer over: SEO wordt geen contentmarketing, zegt de Nederlandse marketeer.